آخرین اخبار
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
وام فوری 300 میلیونی بدون سود | متقاضیان وام بدون سود این فرصت را از دست ندهید
بازدید:۲۶۰
بانک صادرات ایران به منظور متنوع کردن سبد محصولات خود و تلاش برای پیشبرد مسئولیت‌های اجتماعی، اقدام به طراحی طرح تسهیلاتی «سپاس سپهر» کرده است. سقف تسهیلات این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.
کد خبر : ۹۶۶۳۹

 افرادی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات تمایل دارند باید در سپرده قرض الحسنه خود حداقل مبلغ 10 میلیون تومان نگهداری کنند و سپس برای تسهیلات درخواست بدهند. ضمنا لازم است که این مبلغ پول حداقل به مدت دو ماه و حداکثر به مدت 12 ماه در حساب فرد باقی بماند. افراد برای دریافت این وام نیاز به ضامن رسمی دارند و باید توان بازپرداخت اقساط تسهیلات را طی 36 ماه داشته باشند. لازم به ذکر است که تسهیلات مذکور بدون سود بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

 


با توجه سقف تسهیلات، کارمزد تعیین شده و زمان پرداخت اقساط، مقدار هر قسط به 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز 318 میلیون و 859 هزار و 38 تومان اعلام شده است.

 


بانک صادرات چه تعداد شعبه فعال در داخل و خارج کشور دارد؟

بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های تجاری کشور است که فعالیت خود را از پانزدهم شهریورماه سال 1331 شروع کرد و اولین شعبه آن در تهران بود. اولین شعبه خارجی این بانک نیز سال 1340 در هامبورگ آغاز به کار کرد. هم اکنون بانک صادرات ایران بالغ بر 2 هزار و 300 شعبه در داخل کشور و 23 شعبه خارجی دارد که آماده ارائه خدمات متنوع پولی و بانکی اعم از افتتاح سپرده، خدمات الکترونیکی، تسهیلات و تعهدات، کارت‌های بانکی، پایانه‌های الکترونیک و… به مشتریان هستند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها
واهمه در ستاد پزشکیان/چرا ماشین دروغ‌پردازی علیه ستاد جلیلی سرعت گرفته است؟